برخی انواع مختلف شینگل را بشناسیم

نصب شینگل به چه شکل صورت میگیرد؟

در این مقاله قصد داریم برای شما نصب شینگل به چه شکل صورت میگیرد؟ پس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

طریقه نصب شینگل که بسیار راحت و سریع می باشد ، پوشش سقف شینگل یکی از مقاوم ترین و پر طرفدار ترین پوشش های سقف شیبدار در دنیا به حساب می آید، این نوع پوشش را تقریبا در همه جای کشور های آمریکا و کانادا میتوانید می بینید،

استحکام و مقاومت در برابر طوفان ها و باران های شدید آمریکا و برف های سنگین کانادا باعث شده تا این نوع پوشش سقف در ساختمان ها استفاده شود و البته که زیبایی و طرح های مختلفی که هر بیننده با هر سلیقه ایی را می تواند راضی کند.

نصب شینگل

برای نصب شینگل بعد از اجرای اسکلت اصلی سقف شیبدار با پروفیل آهنی یا در سازه های پیش ساخته مانند lsf با ورقهای آلومینیومی یا گالوانیزه ، چوبهای نراد را عمود به پروفیلهای سازه اصلی پیچ میکنیم سپس تخته چوبهای osb3 را به نرادها با میخهای 5 سانتی متصل میکنیم .

نکته : در ساختمانهایی که با سازه های چوبی اجرا می شوند با توجه به سازه سقف شیبدار که از چوب میباشد و از چوب osb3 یا playwood استفاده میشود دیگر نیاز به نصب نراد و osb نداریم و از همان زیرسازی اصلی اسکلت ساختمان استفاده میکنیم ، در ساختمانهای چوبی یکی از بهترین آیتمها جهت سقف شیبدار نصب شینگل میباشد .

نصب شینگل به چه شکل صورت میگیرد؟
نصب شینگل به چه شکل صورت میگیرد؟

شینگل بهترین جایگزین

یکی از دلایلی که باعث شده تا نصب شینگل جایگزین دیگر پوشش ها شود سختی و خطراتی بود که در نصب دیگر پوشش ها وجود داشت ، در اجرای پوشش های سفالی افراد نصب کننده با خطر سقوط مواجه بودند و البته که پوشش سفال قابلیت راه رفتن و رفت و آمد برروی آن وجود نداشت.

همچنین زیر سازی در پوشش سفالی بسیار ضعیف میباشد و با خرابی سفال ، سقف هم آسیب می بیند ، و همچنین به دیلی ضعیف بودن و شکننده بودن این نوع پوشش هنگام اجرا و نصب تعداد زیادی از آنها در بسته بندی شکسته می شوند .

تعدادی هم در هنگام اجرا ، در نتیجه هزینه آن نسبت به نصب شینگل در ظاهر کم ولی در اجرا و پیاده سازی بالا می رود، پوشش های دیگر آسفالتی و بتنی هم که تاریخ مصرف آنها به دلیل عمر بسیار کم پس از اجرا و همچنین مدت طولانی که زمان اجرای سقف داشت مورد استفاده قرار نمیگیرد.

در پوشش های آسفالتی و قیری علاوه بر هزینه اجرا برای افرادی که نصب می کنند هم خطرات جانی بسیاری وجود داشت امیدوارم در این مقاله پاسخ سوال خودتون که نصب شینگل به چه شکل صورت میگیرد؟ را گرفته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *