سقف شیبدار مناسب ویلا در تهران

برای پیدا کردن سقف شیبدار مناسب ویلا در تهران با گروه بامپارس در تماس باشید . سقف شیبدار ویلا در تهران را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید.

برای داشتن سقف شیبدار مناسب بهتر است تا بررسی سقف خانه یا ویلای خود را به متخصصی بسپارید تا با بررسی نوع سقف و پوشش لازم برای شما ، سقف شیبدار مناسبی را برای شما در نظر بگیرند .

سقف شیبدار چیست ؟

انواع سقف شیبدار را میتوان از نوع سقف شیبدار شیروانی ، سقف شیبدار آندوویلا ، سقف شیبدار شینگل و … نام برد .

کاربرد سقف شیبدار معمولا در مناطقی که باران و برف فراوانی در فصول سرد سال دارد طوری که یک پوشش سقفی مسطح میتواند به دلیل تجمع بارش باران یا برف ، برای ساختمان ضرر هایی را داشته باشد .

اما سقف شیبدار به دلیل دارا بودن درجه شیب استاندارد ، این مشکل را نداشته و خود به خود باران و برف را به ریزش ب سمت زمین هدایت کرده و روی سطح خود نگه نمیدارد

و همین امر موجب دوام سقف و عدم نفوذ آب به داخل میشود .

درباره سقف شیبدار


سقف پناهگاه یک ساختمان است و در کنار استحکام و زیبایی، به ساختمان هویت نیز می بخشد، از این رو یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان شمرده شده و باید با دیدی تخصصی نسبت به کیفیت، طراحی و اجرای آن نگــاه کرد.

آیا میدانستید توجه به عوامل بسیاری در محیط زیست مثل میزان باد، باران، رطوبت، موقعیت جغرافیایی، گرما، سرما و نیز نوع کاربری بنا، وزن و دیگر مشخصات فنی ساختمان،

علاوه بر احترام به سلیقه مشتری و حفظ تناسب و زیبایی ظاهر ساختمان در انتخاب پوشش مناسب

برای سقف شما موثر است؟ بسته به شکل کلی سقف را می توان به دو دسته غالب طبقه بندی شده تقسیم کرد: سقف مسطح و سقف شیبدار.

سقف شیبدار مناسب ویلا در تهران
سقف شیبدار مناسب ویلا در تهران

در معماری نوین سقف های مسطح بیشتر در ساختمان های تجاری شایع هستند، در مقایسه با آن سقف شیبدار به دلیل تنوع بسیار زیاد،

نصب آسان، صرفه جویی در زمان، پرت کم مصالح ساختمانی، امنیت بالا در مقابل آتش سوزی، وزن کم، سازگاری با شرایط اقلیمی، دوام بالا و ظاهر زیبایی که نسبت به سقف های

مسطح دارد علاوه بر سازه های تجاری بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

رابطه اتلاف انرژی با سقف

برای کاهش هر چه بیشتر مصرف انرژی، در ساختمان‌ها ، علاوه بر لزوم در نظر گرفتن عایق‌ های حرارتی با ضخامت کافی، بهره‌گیری از راهکارهای مناسب ، می‌تواند تأثیری تعیین‌ کننده بر روی کاهش اتلاف انرژی ساختمان داشته باشد.

بام ساختمان، به عنوان بدنه ای از بنا است که همواره در تمام طول شبانه روز مستقیماً از عوامل جوی تأثیر می پذیرد، علاوه بر این، اتلاف حرارتی سقف به علت مساحت

قابل توجه آن و رقم کلان مجموع اتلاف حرارتی پوشش های سقفی در مقیاس شهری، این عنصر ساختمانی را از نظر اتلاف حرارتی حائز اهمیت نموده است.

پژوهش ها نشان می دهد که مطالعات زیادی در ارتباط با جزئیات طراحی جداره ها و پوسته های ساختمانی به منظور دستیابی به کارایی بیشتر صورت گرفته است

ولی در زمینه طراحی فرم و عملکرد حرارتی مطلوب، تحقیقات متمرکز چندانی صورت نگرفته است.

پژوهش حاضر در واقع گزارشی توصیفی از چارچوب ها و راهبردهای اولیه است که با هدف شناخت و تحلیل انواع بام بر مبنای مدل سازی کامپیوتری در نرم افزار انرژی پلاس، صورت می گیرد.

شبیه سازی های صورت گرفته در شهر اصفهان و با تکیه بر کمترین میزان اتلاف انرژی، برای رسیدن به فرم مطلوب بام در اقلیم گرم و خشک انجام می شود.

مدل های بررسی شده در این شبیه سازی شامل سقف تخت، سقف گنبدی و سقف شیبدار است. نتایج حاکی از آن است که مناسب ترین بام در بین این مدل ها

از نظر عملکرد حرارتی، سقف شیبدار ۳۰-۶۰ درجه است که بخش عمده ای از مساحت آن رو به جنوب قرار دارد.

این در حالی است که بام گنبدی نامناسب ترین عملکرد حرارتی را دارد.برسی ها نشان میدهد که عایق کردن سقف تاثیر چشمگیری در کاهش بار حرارتی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *