سقف شیبدار، شینگل ، شینگل بام پارس ، بام پارس ، شینگل اوریبان

معرفی انواع شینگل های دولایه

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع شینگل های دولایه بپردازیم و مشخصات آن را برای شما بیان کنیم.

شینگل های دولایه یکی از بهترین گزینه های انواع شینگل برای پوشش بام سازه شما عزیزان می باشد. انواع شینگل دولایه هم برای خانه های تازه ساز وهم برای تجدید پوشش سقف های قدیمی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

شینگل دولایه باعث می گردد که منزل شما کلاسیک به نظر برسد. شاید این مدل شینگل کمی قدیمی به نظر بیاید ولی منزل شما را زیباتر نشان می دهد. در شینگل مربعی از یکی از بهترین ترکیبات ساخت سقف شیبدار یعنی گرانول استفاده می شود که از نفوذ آب جلوگیری به عمل آورده و زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد.

این نوع از انواع شینگل برای تمامی سازه ها و ساختمان ها مناسب می باشد. حتی برای مسقف نمودن آلاچیق، سردر خانه ها و … شینگل مربعی بسیار مناسب می باشد. نصب شینگل دولایه بسیار آسان می باشد و لبه های این نوع شینگل بسیار آسان نصب می گردد.

ویژگی های شینگل دو لایه

شینگل دولایه به دلیل وزن کمی که دارد نصب آسانی داشته و فشار کمتری بر سقف سازه وارد می کند. همچنین بسیار مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی می باشد و در مقابل سرما و گرمای شدید و بادهای شدید آسیب نمی بیند.

سطح پوشش بیشتر به نسبت شینگل های استاندارد دیگر
نصب آسان تر و سریعتر در قیاس با سایر شنیگل های موجود
راه حل بسیار مناسب برای تجدید پوشش بام های قدیمی
مناسب برای تمامی سقف ها
مناسب برای درجات آب و هوائی بسیار بالا و بسیار پایین
طراحی زیبا
وزن بسیار سبک (7 یا 8 کیلو گرم در متر مربع)
مقاوم در برابر بادهای شدید
مقاوم در برابر تابش نور خورشید و اشعه ماورابنفش
مواد بکار گرفته شده در شینگل نمی شکند و جدا نمی شود

معرفی انواع شینگل های دولایه
معرفی انواع شینگل های دولایه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن تجهیزات پوشش بام و معرفی انواع شینگل به عنوان محصول به روز ،شرکت پوشش بام پارس با محصول جدید برآن شد که محصول جدید خود با عنوان شینگل های دولایه را واردبازار کند . شینگل های دولایه متشکل از پنج لایه است.

لایه اول متشکل از مواد قیری با کیفیت بسیار بالادر لایه تحتانی می باشد. لایه بعدی ،لایه روی لایه تحتانی لایه ای است که با پشم و شیشه تقویت شده است .و بعد مواد قیری با کیفیت بسیار بالا رویه لایه پشم و شیشه را پوشانده است . دولایه مواد قیری که به وسیله لایه پشم و شیشه عایق شده است . رویه بالایی یعنی همان سطح رویی است که با سنگریزه های مینرالی یا معدنی خودرنگ پوشیده شده است. کاربرد این گونه از انواع شینگل ها در سقف ویلا ها بسیار بالا می باشد.

امیدوارم این مقاله با عنوان معرفی انواع شینگل های دولایه برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *