انواع پوشش سقف شینگل

آن چه این بار قرار است پیرامونش صحبت کنیم، انواع پوشش سقف شینگل است. فعالان حوزه ساختمان عنوان می‌کنند باید بهترین نوع پوشش سقف شینگل را برای خرید انتخاب کرد، در ادامه دلیلش را خواهیم گفت، لطفا با ما همراه باشید.

نگاهی گذرا به محیط اطراف ثابت می‌کند صنعت ساختمان به کلی در حال تحول است، زمانی آن چه در کانون توجه قرار می‌گرفت تنها استقامت و استحکام سازه‌ها بود اما این روزها توأمان با مقاومت، ایجاد ظاهری شکیل و درخور نیز در رأس امور است. در میان تمام شیوه‌ها و ابزارهایی که برای زیباتر کردن ساختمان‌ها و ویلاها وجود دارد، استفاده از پوشش سقف شینگل را گلچین کرده‌ایم تا حول این محور، مقاله را به رشته تحریر در آوریم.

پوشش سقف، مهمترین وجه ساختمان

همان طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، معماران زیبایی را نشانه می‌گیرند تا آن چه در نهایت خلق می‌شود دوست داشتنی و جذاب به نظر برسد. هدف فعالان عرصه معماری تنها آفرینش مکانی زیبا و فریبنده نیست بلکه غایت، خلق اثری است که در کمال زیبایی باز هم مرغوب بوده و تمام عیار به نظر برسد.

انواع پوشش سقف شینگل
انواع پوشش سقف شینگل

مزایای پوشش سقف شینگل

پوشش سقف شینگل مورد استفاده می‌تواند داخلی بوده و یا این که خارجی باشد. از مهم‌ترین مزایای پوشش سقف شینگل می‌توان مرغوبیت آن را نام برد. آن چه سبب می‌شود بارها بر کیفیت پوشش سقف شینگل تأکید کنند اهمیت این مسأله است، به عبارتی سقف ویلا بایستی در دراز مدت بی آن که کیفیتش را از دست دهد یا رنگش را ببازد، مقاوم و زیبا باقی بماند، همین عامل سبب می‌شود بارها با جملاتی روبرو شویم که ما را به دقت در انتخاب پوشش سقف شینگل مناسب دعوت می‌کنند.

نکات مهم قبل از خرید

پیش از خرید پوشش سقف شینگل بخوانید: نصب آسان، فاکتوری است که گاه از نظر دور می‌ماند. به زعم این که گروهی این عامل را به دست فراموشی سپرده‌اند اما باید عنوان کرد نصب راحت از مهم‌ترین عواملی است که باید مدنظر قرار بگیرد. صرفا نصب ساده مهم نیست، باید پوشش سقف شینگل انتخابی به نوعی باشد که بتوان آن را مطابق با میل و سلیقه معماران نصب نموده و زیبایی‌اش را در معرض توجه گذاشت.

پیش از آن که در راستای خرید پوشش سقف شینگل گام بردارید دقت داشته باشید که آن چه بر می‌گزینید در مقابل زلزله مقاوم باشد و بتواند نیروهای ناشی از حوادث و بلاهای طبیعی را تاب بیارود.

استقامت در برابر حریق و آتش سوزی از دیگر موارد مذکور است که باید مورد توجه واقع شود. حتما پوشش سقف شینگل را در صورتی انتخاب نمایید که درجه استقامت بالایی در برابر آتش سوزی و احتراق داشته باشد.

انتخاب پوشش سقف شینگل برای ویلا

چنان چه پوشش سقف شینگل را قرار است برای ویلای شمال انتخاب کنید، لازم است نمونه‌ای برگزینید که مطابق و سازگار با آب و هوای شمال است. جان کلام این که برای هر منطقه و هر اقلیمی لازم است نوع خاصی از پوشش سقف شینگل خریداری شود که اگر چنین نباشد در بازه‌ای کوتاه، کیفیت چنین محصولی رنگ می‌بازد و مستعد تخریب و تعمیر می‌گردد خلاصه این که تمام رشته‌هایتان را پنبه می‌کند.

سعی کنید نمونه‌هایی را برگزینید که زیبایی و استقامت را زیر یک چتر آورده‌اند، به عبارتی هم استقامت قابل قبولی را برایتان به ارمغان می‌آورند و هم این که در چنته خود زیبایی را هم دارند.

برخی از پوشش سقف‌های شینگل دارای ضمانت و گارانتی است، بدیهی است انتخاب چنین نمونه‌هایی بیشتر توصیه می‌شود، دست کم خاطر جمعید که در صورت خرابی آن چه تهیه نموده‌اید، با کمترین هزینه می‌توانید تعمیر شده آن را از مراکز مطمین تحویل بگیرید.

هدف از بکارگیری پوشش سقف شینگل چیست؟

پوشش سقف شینگل را برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می‌دهند، عده‌ای آن را بر می‌گزینند صرفا به این خاطر که محل کارشان یا محل زندگی‌شان را زیباتر و شکیل‌تر کنند حال آن که برخی دیگر در راستای جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان و یا ویلا به فکر استفاده از پوشش سقف می‌افتند.

عموما شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و تولید انواع پوشش سقف شینگل ، تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا با کمک گرفتن از بهترین و به روزترین تکنولوژی‌ها، پوشش سقف شینگل را تولید کنند.

پوشش سقف شینگل
پوشش سقف شینگل

انواع پوشش سقف و مزایای شینگل

آن چه پوشش سقف نام می‌گیرد دارای انواع و اقسام متفاوتی است، از جمله آن‌ها می‌توان به ورق‌هایی با طرح سفال اشاره کرد. برخی از این پوشش‌ها از جنس ایرانیت هستند، تعدادی پلی کربنات پوشش آندوویلا نام می‌گیرند و گروهی هم ممکن است در زمره گروه شینگل، دکرا، سقف‌های فلزی، فورتیزو و یا… باشد.

1- پوشش سقف شینگل

مواد تشکیل دهنده؛ قیر پلیمری، گرانول معدنی
نقاط قوت؛ سازگار با تغییرات آب و هوایی، انعکاس نور خورشید، منعطف بودن در برابر ضربه، ایزولاسیون، فرم پذیر بودن در انواع سطوح قوسی و شیب‌دار و شکسته

محاسن سقف شینگل
سبک بودن، نصب آسان و سریع، دارای گواهی نامه فنی از استانداردهای اروپا، سازگاری با انواع آب و هوا و تغییرات دما، بدون مواد آلاینده و آزبست، داشتن رنگ ثابت به دلیل استفاده از رنگ دانه‌های سیلیس و مواد رنگی معدنی

بعد از بررسی تمام این موارد به این نکته میرسیم که انتخاب و خرید سقف شینگل برای خانه های شما میتواند بهترین گزینه بوده و به خانه های شما علاوه بر زیبایی ، امنیت پوشش دهی کامل عایق رطوبتی دقیق به دور از ورد حشرات و نفوذ آب به داخل بوده و برای کم کردن هزینه ها نیز مفید فایده میباشد .

خرید سقف مناسب برای خانه ها و همچنین ویلای شما از نظر معماران و مهندسان ساختمان مهمترین بخش از ساخت یک بنا میباشد که به شما کمک میکند تا با انتخابی درست و خرید سقف شینگل به صورت مادام العمر امنیت ساخت بنای خود را تامین نمایید .

برای خرید سقف شینگل میتوانید با متخصصان گروه بامپارس در ارتباط بوده و از مرحله مشاوره و خرید تا ارسال و نصب با ما همراه باشید و به مناسبترین گزینه برای بنای خودتان با بهترین قیمت دسترسی پیدا نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *