انواع سقف شیبدار مناسب ویلا

در این مقاله درباره انواع سقف شیبدار مناسب ویلا بخوانید . ویلاها انواع مختلفی از سقف مانند سقف شیبدار، سقف شیروانی و … دارند که بر اساس موقعیت مکانی و شرایط ویلا انتخاب می شوند. مثلا از سقف شیبدار برای مناطق مرطوب و بارانی مثل ویلا در شمال استفاده می شود. اما مهمترین بخش انتخاب سقف ویلا ، پوشش آن است.

امروزه ویلاهای زیادی جهت گذراندن زمان تعطیلات و همچنین برای اقامت گردشگران که البته بیشتر در مناطق خوش آب و هوا و مناطقی که دارای بارندگی زیاد هستند مانند شمال کشور و منطقه ی لواسانات و دماوند ساخته می شوند.

بنابراین سقف شیبدار این ویلاها باید با سایر ساختمان های مناطق دیگر متفاوت باشند به گونه ای که بارش زیاد برف بر روی سقف باعث سنگینی سقف و ایجاد خسارات ناشی از آن نشود.

انواع سقف شیبدار مناسب ویلا
انواع سقف شیبدار مناسب ویلا

مصالح مناسب برای ساخت سقف شیبدار

یکی از بهترین مصالح مورد استفاده برای سقف شیبدار ویلاها بخصوص برای ویلاهای ناحیه پر باران شمال که بتواند هم سقف را پوشش دهد و هم بتواند آب‌را هدایت نماید سقف شیروانی زاویه‌دارمی‌باشدکه این سقف شیروانی با استفاده ازقطعات سفالی یا به عبارتی از ورق‌های از قبل ساخته شد‌ه شیروانی ساخته می‌شود.

بر طبق تکنولوژی امروزی این سقف‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که به هیچ عنوان به هنگام بارش قطر‌ه های آب برروی این سقف باقی نماند.

طراحان و سازندگان ویلا سقف های شیروانی که نوعی سقف شیبدار هستند را برای ساخت ویلاها مناسب می دانند.

بررسی سقف شیبدار شیروانی

سقف های شیروانی، سقف های شیبدار هستند با زوایه ی شیب 20 الی 80 درجه که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اجرای سقف های شیروانی به انواع سقف های شیروانی مورد استفاده و زاویه مورد نظر وابسته می باشد چرا که سقف های شیبدار در طرح و مدل های متنوع دارای دو وجه شیبدار یا چند طرفه هستند.

مسئله ی مهم در اجرای سقف های شیروانی توجه به موقعیت جغرافیایی شهرهای مختلف از نظیر منطقه سرد و خشک و یا بارانی و مرطوب می باشد چرا که اجرای سقف های شیروانی باید برف و باران را به سمت پایین سوق داده و ایمنی مناسبی در برابرگرد و خاک داشته باشد.

نصب سقف شیبدار
نصب سقف شیبدار

چرا شرکت بامپارس را انتخاب کنیم

شرکت بامپارس با استفاده از متریال های مختلف مانند : سفال، آندویلا، آندولین و انواع ورق های گالوانیزه رنگی با طرحهای ذوذنقه و تایل ، سفال و … آماده ساخت و نصب سقف های منازل و ویلاهای شما می باشد.

اگر در حال ساخت خانه یا ویلا هستید و می خواهید برای طرح سقف بام منزل تان تجدید نظرکنید وآن را از حالت مسطح همشگی خارج کنید وبه دنبال افراد خبره ومتخصص هستید،

شرکت بامپارس از ایده ی اولیه گرفته تا آخرین قدم اجرا در کنار شما هست و با به کارگیری نیروهای حرفه ای و سابقه ی اجرایی خود تمامی طرح ها و مدل های سقف ویلای مد نظر شما را اجرا می نماید.

اجرای سقف شیبدار
اجرای سقف شیبدار

اجرای سقف شیبدار و مزایای آن

اجرای سقف شیبدار شیروانی سفالی بنا به زیبایی معماری که دارند بسیار مورد توجه هستند و در هوای گرم تابستان سرمای لذت بخشی را در ساختمان ها و ویلاها به ارمغان می آورند.

در اجرای سقف شیبدار شیروانی سفالی به متریال های متعددی از قبیل بام سفالی، آندوویلا، آندولین، تایل های گالوانیزه، ورق های گالوانیزه با طراحی ساده و سفالی توجه می کنند.

از جمله ویژگی های مهم در اجرای سقف شیبدار شیروانی سفالی می توان به طراحی زیبا و اجرای خرپای از نوع فلزی، زیر سازی از نوع فلزی یا چوبی برای نصب سفال، استفاده از عایق حرارتی مانند پشم سنگ، استفاده از عایق رطوبتی مانند کارتن پلاست یا ایزوگام،

استفاده از سفال برای نصب، نصب ناودان های فلزی، استفاد از ورق نمای سفالی در جلوی ساختمان یا ویلا، استفاده از ورق لمبه اشاره کرد. قابل توجه است که

تیم اجرایی مجموعه بامپارس با کادری مجرب و دارای سابقه بالا در اجرای سقف های شیروانی آماده ارائه خدمات در سر تا سر ایران می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *