ساخت ویلا با انواع شینگل

ساخت ویلا با انواع شینگل را باید با توجه به یکسری نکات اصولی انجام داد. همچنین در طراحی آن بهتر است به نکات مهم و ظریفی توجه کنید تا بتوانید ویلای زیبایی را بسازید و از زندگی در آن احساس آرامش و امنیت کامل را داشته باشید.

در واقع یکی از قسمت ها و بخش هایی که در طراحی و ساخت ویلا با انواع شینگل به شدت مورد توجه مهندسان و کارشناسان قرار می گیرد نمای و یلا و پوشش سقف شینگل آن است.

در واقع اولین چیزی که با نگاه کردن در ویلا توجه شما را به خود جلب می کند نمای بیرونی و ظاهری ویلا می باشد. بنابراین یک نمای زیبا و شیک دارای تاثیر بسیار چشمگیری در ویلای شما خواهد بود. نمای ویلا علاوه بر اینکه باعث زیبایی ویلای مورد نظر می شود به نوعی بر روی قیمت و ارزش بنا دارای تاثیر بسیار زیادی است.

شینگل انواع مختلفی دارد و در ایران هم میتوان انواع شینگل را پیدا کرد ، علیرغم اینکه انواع شینگل در ایران تولید نشده و تماما یک کالای وارداتی میباشد اما انواع شینگل را میتوان در ایران پیدا نمود .

ساخت ویلا با انواع شینگل
ساخت ویلا با انواع شینگل

در طراحی و ساخت سقف شیبدار ویلا

 بهتر است نوع پوشش سقفی را انتخاب نمایید که مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر شما باشد. برای مثال اگر ویلا را در منطقه شمالی کشور قرار است احداث نمایید بهتر است نوع پوشش سقف شینگل و مدلی را که در برابر بارش های شدید مقاوم است را انتخاب نمایید.

همچنین توجه به موارد دیگری همچون نصب، جنس، آب بندی و قیمت سقف شیبدار انتخابی می تواند به شما کمک کند تا سقف شیبدار مناسب و ایده آلی را در ساخت ویلای خود انتخاب نمایید.

 بد نیست بدانید که در طراحی و ساخت ویلا سقف آن باید از شیب استاندارد برخوردار باشد تا علاوه بر اینکه زیبایی ویلا را دو چندان کند، در فصل زمستان در مقابل بارندگی و طوفان مقاوم باشد و هم اینکه مانع از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان شود.

همچنین تهویه هوای داخلی ویلا به طور قابل توجهی تحت تاثیر شیب ویلا طراحی شده می باشد. بنابراین بهتر است سقف شیبدار شینگل با شیب استاندارد و اصولی طراحی و ساخته شود.

سقف شیبدار ویلا
سقف شیبدار ویلا

درباره ساخت ویلا

ساخت سقف ویلا را باید با توجه به یکسری نکات اصولی انجام داد و با دقت از بین انواع شینگل، سقف مناسب را انتخاب کنیم . همچنین در طراحی آن بهتر است به نکات مهم و ظریفی توجه کنید تا بتوانید ویلای زیبایی را بسازید و از زندگی در آن احساس آرامش و امنیت کامل را داشته باشید.

در واقع یکی از قسمت ها و بخش هایی که در طراحی و ساخت ویلا به شدت مورد توجه مهندسان و کارشناسان قرار می گیرد نمای و یلا و پوشش سقف آن است. در واقع اولین چیزی که با نگاه کردن در ویلا توجه شما را به خود جلب می کند نمای بیرونی و ظاهری ویلا می باشد.

بنابراین یک نمای زیبا و شیک دارای تاثیر بسیار چشمگیری در ویلای شما خواهد بود. نمای ویلا علاوه بر اینکه باعث زیبایی ویلای مورد نظر می شود به نوعی بر روی قیمت و ارزش بنا دارای تاثیر بسیار زیادی است.

انواع سقف های شیبدار و انتخاب سقف مناسب

بهتر است بدانید که کارشناسان و متخصصان جهت ساخت ویلا از انواع مختلف سقف های شیبدار استفاده می کنند. بد نیست با برخی از  این انواع مختلف سقف های شیبدار آشنا شوید.

امروزه از پوشش های سقفی مختلفی همچون پوشش سقف شینگل ، سقف شیبدار فلزی، پوشش سقف شیبدار سنگی، پوشش سقف شیبدار چوبی، سقف شیبدار مصنوعی، پوشش سقف شینگل استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که هر کدام از این پوشش های سقف شیبدار دارای انواع مختلف هستند که هرکدام از مزایا و کاربردهای متنوعی برخوردار می باشند.

جالب است بدانید امروزه یکی از انواع پوشش های سقفی شیبدار که به شدت مورد استقبال افراد و صاحبان ویلا قرار گرفته است پوشش سقفی شینگل است. که این پوشش خود دارای برندهای مختلفی می باشد.

پوشش سقف شیبدار bp  در ساخت ویلا

سقف های شیبدار، نیازمند مراقبت کمتری نسبت به سقف های معمولی هستند. به همین علت سقف شیبدار، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. با توجه به زندگی مدرن امروزی، ساختمان ها با سقف ویلای مدرن جای خود را به ساختمان های قدیمی و کهنه داده اند.

سقف هر ساختمان بسته به محل قرار گیری و کاربرد آن، از مهم ترین مواردی است که در انتخاب آن باید دقت زیادی خرج شود اما بهترین سقف شیبدار کدام سقف می باشد؟

در گذشته به نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان توجه ویژه ای نمیشد اما در قرن اخیر این موضوعات اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند.

در مناطقی که باران و برف به میزان بیشتری میبارد، استفاده از انواع سقف های شیبدار بسیار رایج است.این سقف ها باعث می شود رطوبت به لایه های پائینی منتقل نشود و استحکام آن حفظ می شود.

هزینه استفاده از این سقف ها هم بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی نیز اجرا می شوند.

سقف شیروانی برای ویلا1

انواع شینگل و سقف شیبدار مورد استفاده در ساختمان ها، علاوه بر عایق بودن، زیبایی خاصی را ایجاد می کنند. امروزه از ورق های آزبست، سیمان و موادی نظیر این ها استفاده نمی شود چرا که استفاده از سفال و تایل های بتنی، سرطان زا هستند و خطر جدی برای محیط زیست ایجاد خواهند کرد.

بهتر است بدانید

بهتر است بدانید که پوشش سقف شیبدارbp یکی از انواع پوشش سقفی شینگل است که محصولی معتبر و با کیفیت از کشورکانادا می باشد.

این نوع پوشش سقفی با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها ساخته شده است. از اینرو می توان با خیالی آسوده اقدام به خرید و انتخاب آن نمود.

در واقع این برند پوشش سقفی شینگل برای متقاضیان مزایا و کاربردهای بسیار زیادی را به دنبال دارد. یکی از مزیت های مهم و قابل توجه استفاده از این نوع پوشش سقفی شینگل مقاومت بسیار بالای آن است.

 در واقع این برند معتبر در ساخت سقف شینگل برای ویلا در برابر عوامل محیطی و طبیعی همچون زلزله، بارش سنگین برف، باران و طوفان  بسیار مقاوم می باشد.

جالب است بدانید که در عین داشتن این مقاومت بالا بسیار سبک بوده و به سقف ویلا فشاری زیادی را وارد نمی کند. در ضمن سهولت و سرعت اجرا از دیگر قابلیت های این نوع برند می باشد. بنابراین انتخاب این نوع پوشش سقفی به نوعی باعث صرفه جویی در زمان می شود.

همچنین به دلیل اینکه بسیار سریع انجام می شود  باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز خواهد شد.

پوشش سقف شینگل
پوشش سقف شینگل

نکته مهم

این است که پوشش سقف شینگل در داخل کشورمان تولید نشده و از کشورهایی همچون آمریکا، ترکیه و کانادا تولید و به بازار کشورمان عرضه می شود.

به همین دلیل  هزینه تمام شده  آن برای مشتریان و متقاضیان به دلیل واردات کمی بالاتر خواهد بود. از طرفی باید سعی نمود نوع اصلی و اورجینال آن را تهیه و خریداری کنید زیرا امروزه برخی اقدام به تولید محصولات غیر اصل و بی کیفیت می کنند.

بنابراین بهترین گزینه پیشنهادی برای ساخت ویلا استفاده از پوشش سقف شینگل در بین انواع شینگل های موجود در بازار ، آن هم از برند  bp  می باشد.

از آنجا که این نوع پوشش سقفی در کشورمان ایران تولید نمی شود به همین دلیل هزینه تمام شده آن برای متقاضیان به  دلیل واردات بالاتر خواهد بود. اما در کنار این قیمت نسبتا بالا کیفیت و مقاومت بالایی که دارد جوابگوی تمام نیازهای متقاضیان و خریداران است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *