نصب شینگل توسط گروه متخصص

نصب شینگل توسط گروه متخصص بسیار راحت و سریع می باشد . پوشش سقف شینگل یکی از مقاوم ترین و پر طرفدار ترین پوشش های سقف شیبدار در دنیا به حساب می آید.

یکی از دلایلی که باعث شده تا نصب شینگل جایگزین دیگر پوشش ها شود سختی و خطراتی بود که در نصب دیگر پوشش ها وجود داشت ، در اجرای پوشش های سفالی افراد نصب کننده با خطر سقوط مواجه بودند و البته که پوشش سفال قابلیت راه رفتن و رفت و آمد برروی آن وجود نداشت همچنین زیر سازی در پوشش سفالی بسیار ضعیف میباشد و با خرابی سفال ، سقف هم آسیب می بیند ، و همچنین به دلیل ضعیف بودن و شکننده بودن این نوع پوشش هنگام اجرا و نصب تعداد زیادی از آنها در بسته بندی شکسته می شوند و قابل استفاده نیستند

نصب شینگل توسط متخصص
نصب شینگل توسط متخصص

و تعدادی هم در هنگام اجرا ، در نتیجه هزینه آن نسبت به شینگل در ظاهر کم ولی در اجرا و پیاده سازی بالا می رود ، پوشش های دیگر آسفالتی و بتنی هم که تاریخ مصرف آنها به دلیل عمر بسیار کم پس از اجرا و همچنین مدت طولانی که زمان نصب شینگل داشت مورد استفاده قرار نمیگیرد، در پوشش های آسفالتی و قیری علاوه بر هزینه اجرا برای افرادی که نصب می کنند هم خطرات جانی بسیاری وجود داشت.

چرا نصب شینگل آسان است ؟

نصب شینگل از این نظر بسیار راحت و آسان می باشد که برای هر نوع سطح شیبداری قابل اجرا می باشد و عملیات اجرا و نصب شینگل با خطر و مدت زمان زیادی همراه نیست، در مواقعی که میزان شیب سطح زیاد باشد سطح را با پوشش های آستری شکل می پوشانند و سپس شینگل را بر روی این آستر قرار می دهند .

در مراحلی که نصب شینگل اجرا می شود علاوه بر استفاده از تخته های oSB که به عنوان زیر سازی و مقاوم نمودن سقف استفاده می شود و کاملا هم ضد آب هستند این تخته ها ۱۱ میل بوده و در بعضی مواقع هم برای دیوار ها هم استفاده می شود زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد ، از نوار های خود چسبنده ، ضد آب ،پلیمری از قیر و لمینت شده توسط پولیستر و فویل آلومینیومی استفاده می شود که این نوارها علاوه براینکه ظاهر زیبایی دارند بلکه مانع از یخ زدگی و نفوذ نم و رطوبت از قسمت درز ها ی ساختمان به داخل می شود .

شینگل های چند لایه

همان طور که می دانید شینگل های btm به صورت چند لایه هستند پس اگر از دسته شینگل های چند لایه استفاده می کنید باید لایه ها هنگام نصب شینگل به صورت جداگانه اجرا شوند، شینگل اولی را باید به بقیه پوشش ها و یا به پوشش های بالایی نصب کنید و این کار تا آخر ادامه خواهد داشت.
نصب شینگل را به افراد متخصص در این باره بسپارید زیرا جزیئاتی در اجرای لبه ها و نوار ها و چگونگی قرار دادن و فاصله ها وجود دارد که باعث بالا رفتن عمر شینگل شما و بسته شدن راه های رطوبت برای تمام عمر ساختمان شما خواهد شد.

شرکت بامپارس مجری جدیدترین شینگل ترکیه ایی می باشد این نوع پوشش شینگل نه تنها به کشور ایران بلکه به کشور های اروپایی هم صادر می شود ، استحکام بالا، گارانتی و ضمانت های چندین ساله ، مقاومت و طول عمر بالا و همچنین تنوع و زیبایی طرح های این نوع شینگل باعث شده تا از دسته شینگل های با کیفیت به حساب بیاید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *