سقف شیبدار شینگل چیست ؟

این مطلب را درباره اینکه سقف شیبدار شینگل چیست ؟ بخوانید . درباره سقف شیبدار شینگل باید به این نکته دقت کرد که سقف شیبدار شینگل هم از زیرمجموعه های سقف شینگل محسوب میشود .و ما در این گفتار به بررسی سقف شینگل و سقف شیبدار شینگل به عنوان یکی از انواع سقف های شیبدار میپردازیم .

درباره سقف شینگل

سقف شینگل 3 برگه یا همان شینگل کلاسیک آجری ایرانی (به دلیل برش شینگل) یا به سادگی نوار نیز شناخته می شود ، شینگل های نواری اصلی ترین و اساسی ترین لنگه های آسفالت هستند.

آنها از یک لایه آسفالت شینگل ساخته شده اند و ظاهری کاملاً مسطح دارند که معمولاً ظاهری تخته سنگ دارند. از آنجا که از لایه شینگل ساخته شده اند ، وزن آنها معمولاً کمتر از سایر شینگل های آسفالت است.

قبل از معرفی شینگل های طراح در دهه 1980 ، شینگل های نواری و یا همان شینگل رولی غالب شینگل های بام در بازار بودند.

سقف شیبدار شینگل چیست ؟
سقف شیبدار شینگل چیست ؟

امروزه از شینگل های نواری یا سقف شینگل رولی اغلب توسط سازندگان خانه هایی که خانه های ارزان قیمتی تولید می کنند ، یا توسط صاحبان خانه هایی که جایگزین سقفهای قدیمی

در منازل مسکونی می شوند که قبلاً در آن ها لنگه های نواری و شینگل رولی استفاده می شود.

کاربرد سقف شیبدار شینگل

از جمله کاربرد سقف شیبدار شینگل میتوان به استفاده از این سقف برای خانه هایی که در مناطق سردسیر هستند و باران و برف فراوانی دارند اشاره کرد .

سقف شیبدار شینگل یک انتخاب مناسب با بهترین متریال و قیمت برای شماست تا امنیت خاطر را در خانه خود فراهم نمایید .

سقف شیبدار شینگل برای نصب نیاز به متخصصین حرفه ای و کاربلد دارد که ما در بامپارس این متخصصین را داریم و برای نصب سقف شیبدار شینگل در اختیار

شما میگذاریم تا از همان ابتدای خرید تا انتهای نصب با شما همراه باشیم .

رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان بامپارس طی سالهای متوالی به شما این امکان را میدهد که در مورد نصب انواع سقف های شینگل و شیبدار و شیروانی ، گروه بامپارس بهترین خدمتگزار شماست . تلاش کردیم تا در این گفتار درباره اینکه سقف شیبدار شینگل چیست ؟ مطالبی را برای شما ارایه و بررسی نماییم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *