درباره سقف شیبدار شینگل چه باید دانست

درباره سقف شیبدار شینگل چه باید دانست ، این پاسخ ساده است: سقف شیبدار شینگل یک نصب سقف است که با شینگل پوشانده شده است. شینگل قطعات مسطح ، شینگل آجری، شینگل مستطیلی، شینگل شش ضلعی، شینگل حلالی و شینگل رولی آسفالتی میباشد و با کامپوزیت سفال تایل سنگ ریزه یا سایر مواد بام هستند فرق دارد . آنها از پایه سقف به بالا اعمال می شوند و اغلب برای ایجاد پوشش کامل همپوشانی دارند.

اما اگر بخواهیم به این بپردازیم که درباره سقف شیبدار شینگل چه باید دانست ، سقف شینگل خیلی بیشتر از این تعریف اساسی است. در زیر در مورد ساخت و مزایای این ماده بام معمول اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سقف شیبدار شینگل رنگها و بافتهای مختلفی دارد

هنگامی که شینگل آسفالت در اوایل دهه 1900 محبوب شد ، آنها فقط در دو رنگ سبز یا سیاه در دسترس بودند. امروز ، اما ، شینگل آسفالت در طیف گسترده ای از رنگ های، شینگل مشکی، شینگل قهوه ای، شینگل قرمز، شینگل طوسی، شینگل سبز، شینگل آجری، شینگل دودی، شینگل اخرایی، شینگل ذغالی، و طرح های شینگل کلاسیک، شینگل شش ضلعی، شینگل دولایه مدلو طرح رنگ های دیگر موجود است. سقف مدرن شینگل همچنین می تواند به زیبایی تقلید از تخته سنگ ، چوب یا کاشی را انجام دهد – باعث می شود سقف ایمن تر باشد و از تعمیر و نگهداری پایین تر بدون از بین بردن سبک استفاده شود.

درباره سقف شیبدار شینگل چه باید دانست
درباره سقف شیبدار شینگل چه باید دانست

دو نوع عمده شینگل آسفالت وجود دارد.

دو مورد از محبوب ترین سبک های سقف شیبدار شینگل 3 برگه یا همان شینگل کلاسیک و معماری هستند. شینگل سه زبانه یا همان شینگل کلاسیک به گونه ای طراحی شده است که به نظر می رسد یک قطعه مانند سه شینگل جداگانه است و معمولاً در برابر نصب سقف کاملاً صاف قرار می گیرند. شینگل معماری ضخیم تر و یکنواخت تر از شینگل 3 برگه است تا ظاهر ابعادی بیشتری به آن اضافه کند. در حالی که شینگل 3 برگه معمولاً مقرون به صرفه است ، سقف شینگل شیبدار معماری عملکرد بهتری دارد و ماندگاری بیشتری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *