نصب شینگل های آندولین

نصب شینگل آندولین ، نصب شینگل ، شینگل آندولین ، شینگل آندولین بام پارس

نصب شینگل آندولین به مجموعه فعالیت هایی اتلاق میشود که در آنها سقف شیبدار را توسط شینگل های آندولین عایق بندی میکنیم .

از ترکیب شدن الیاف های سلولزی گیاهی با قیر طبیعی در شکل های تخته ای نوعی از پوشش سقف های شینگل به وجود می آید که به آنها آندولین میگویند .

شینگل های آندولین دارای ضخامتی به تقریب 3 میلی متر است . در ابعاد 2 متر در 0.95 متر به فروش میرسد . از مزیت های شینگل آندولین میتوان به وزن بسیار کم این شینگل های در مقابل سایر پوشش سقف های شینگل اشاره کرد . این شینگل های آندولین وزنی تقریبا برابر با 6 کیلو گرم دارند .

جرم بسیار اندک این شینگل های آندولین موجب شده است تا جابه جایی آن برای پوشش های سقف شیب دار بسیار آسان باشد .

پوشش سقف آندولین سابقه ای تقریبا برابر با  60 سال دارد . این قدمت  چندین ساله آن باعث شده تا در طی آزمون های متعددی انواع موضوعات مختلف در مورد   آندولین مورد بررسی قرار بگیرد  . از این رو معمولا پوشش شینگل آندولین دارای گارانتی بسیار خوبی می باشد

 

نصب شینگل آندولین ، شینگل آندولین ، شینگل های آندولین ، شینگل آندولین بام پارس ، نصب شینگل آندولین بام پارس

چرا باید شینگل شنگل های آندولین را نصب کنیم ؟

 

پوشش سقفی آندولین یکی از انواع پوشش سقف شیبدار مناسب برای مسقف نمودن سقف خانه و یا بنای شما می باشد. با نصب شینگل آندولین معمولا مزایای بسیاری نسبت به سایر پوشش های سقف شینگ به دست می آورید.البته بهتر است ابتدا نسبت به محیطی که میخواهیم آن را مسقف کنیم احاطه کامل داشته باشیم . برای مثال بهتر است در مرحله اول نوع سقف و هم چنین متراژ کار را بررسی کنیم.  این خود کمکی بزرگ برای مسقف کردن خانه توسط شینگل های اوریبان است .معمولا بهتر است برای نصب از شینگل هایی با ضخامت های متناسب استفاده کنیم .مثلا برای متراژ های بالا بهتر است قطر شینگل استفاده شده قطور تر باشد .

 

مزایای نصب شینگل آندولین

  • نفوذ ناپزیری آب و باران
  • مقاومت بسیار بالا
  • عدم ترک پزیری به علت انعطاف بسیار بالا
  • خوردگی و زنگ زدگی و پوسیدگی ندارد
  • مقاوم در برابر باران های اسیدی و عوامل شیمیایی
  • مقرون به صرفه در برابر سایر سقف ها
OSB و کاربرد