سقف شینگل ترکیه چیست ؟

سقف شینگل ترکیه چیست ؟


اینکه سقف شینگل ترکیه چیست ؟ و چه تفاوتی با انواع دیگر سقف شینگل دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان شینگل میباشد . شینگل ایرانی در بربر سقف شینگل ترکیه از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است همانطور که میدانید سقف شینگل ایرانی و سقف شینگل ترکیه هر دو از کیفیت خوبی برخوردارند و کلا انواع شینگل همینطور بوده و خصوصا اینکه از وزن سبک و دوا بالایی برخوردارند .

شینگل ترکیه در برابرا سقف شینگل ایرانی مثل یک رقیب بوده و میتوان آن را در عرصه سقف های شیبدار به عنوان یکی از بهترین ها نام برد .
شینگل پس از ان که در آمریکا تولید شد و به بهره برداری انبوه رسید ، در دنیا مورد استفاده قرار گرفت و طرفداران بسیاری پیدا کرد . کم کم و با گذران زمان سقف شینگل ترکیه هم به جهان معرفی شد و مورد استفاده تعداد زیادی از مردم در جهان برای ایجاد سقف خانه ، ویلا یا آلاچیق هایشان قرار گرفت .

سقف شینگل ترکیه چیست ؟
سقف شینگل ترکیه چیست ؟

سقف شینگل ایرانی

سقف شینگل ایرانی هم در برابر آن در ایران طرفداران بسیاری پیدا نموده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت . همانطور که میدانید استفاده از شینگل ایرانی در برابر شینگل ترکیه و یا حتی سقف شینگل آندولین از قیمت کمتری برخوردار بوده و استفاده از آن به صرفه تر است .

اگر شما به دنبال نصب یک پوشش سقفی بادوام و حرفه ای با تکنولوژی بالا هستید و مبلغ آن برایتان اهمیتی نداشته بلکه بیشتر به کیفیت می اندیشید ما به شما سقف شینگل ترکیه را معرفی میکنیم . که گروه حرفه ای بامپارس یکی از برترین ها در بحث فروش ، عرضه و نصب و خدمات پس از فروش شینگل ترکیه میباشد .

اما چنانچه به دنبال ایجاد یک پوشش سقفی با دوام و با کیفیت اما با قیمت کمتر هستید ، ما به شما سقف شینگل ایرانی را معرفی میکنیم که بسیار با دوام بوده و از کیفیت و قیمت خوبی هم برخوردار است .


مورد استفاده سقف شینگل

سقف شینگل در تمام جهان خصوصا در مناطق سردسیر و پربارش ، مثل شمال ایران و یا کشورهایی مثل روسیه ، بیشتر مورد استفاده قرارمیگیرد ، چرا که از نفوذ آب باران ، رطوبت و حشرات به داخل ساختمان جلوگیری کرده و وزن سبکی هم در برابر زلزله و ریزش دارد .
بنابراین باتوجه به مجموع این دلایل ، استفاده از سقف شینگل و انواع مختلف آن مورد تایید بسیاری بوده و طرفداران زیادی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *