سقف شینگل استاندارد

سقف شینگل استاندارد

سقف شینگل استاندارد انواع مختلفی دارد که همه انواع آن دارای وزن سبک ، خاصیت عایق بودن بالا و قیمت ارزان میباشد .

سقف شینگل برای پوشش سقف خانه های شما از بهترین گزینه های در دسترس میباشد و بسیار به صرفه ست که برای پوشش سقفی خانه یا ویلاهای خود از سقف شینگل استفاده کنید .

انواع سقف شینگل :

شینگل چوبی / شینگل آسفالتی / شینگل سنگی / شینگل متالی / و شینگل سفالی است .

انتخاب هر یک از این نوع پوشش‌ها، به عوامل مختلفی مانند نوع اقلیم و آب و هوایی که سازه در آن بنا شده، نوع معماری منطقه،

دوام و طول عمر متریال به کار گرفته شده، میزان انرژی ذخیره شده از طریق ممانعت از اتلاف آن و کاربری ساختمان مورد نظر و سقف اجرا شده آن بستگی دارد.

درباره سقف شینگل

یکی از متداول ترین پوشش های سقفی به خصوص برای سقف های شیبدار، سقف شینگل است. سقف شینگل به عنوان یک عایق با کیفیت و مناسب برای خانه شما عمل می کند،

استفاده از این سقف باعث افزایش ارزش کلی خانه شما می شود. سقف شینگل متریال های کوچکی از مصالح ساختمانی قابل نصب بر روی زیر لایه،

روکش فلزی یا خرپا برای اجرای سقف هستند که علاوه بر زیبایی از استحکام خوبی برخوردارند و از املاک شما در برابر عوامل خطر زای بیرونی همانند برف،

باد و باران حفاظت می کنند. با داشتن آگاهی در مورد این نوع پوشش سقفی برای خانه خود می توانید از یک روش مقرون به صرفه و موثر بهره مند شوید.

سقف شینگل استاندارد
سقف شینگل استاندارد

نحوه نصب و اجرای سقف شینگل

صرف نظر از نوع شینگل، نحوه نصب و اجرای این سقف بسیار حائز اهمیت است. بهتر است برای اجرای این نوع پوشش حتما از شرکت های معتبر و حرفه ای کمک بگیرید.

گارانتی و تضمین کیفیت، نحوه مراقبت صحیح و تعمیر به موقع در افزایش طول عمر این پوشش بسیار تاثیر گذار است.

به منظور اجرای سقف شینگل ابتدا باید سطح با پوشش های آستری کاملا پوشانده شود. سپس تایل ها بر روی این آستر قرار داده می شود.

در طول مراحل اجرا از انواع مختلفی مواد استفاده می شود تا میزان مقاومت شینگل در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی افزایش یابد.

نوع شینگل و اندازه تایل های مختلف آن، میزان مقاومت آن در برابر تغییرات آب و هوایی از جمله تاثیر گذارترین عوامل در تعیین قیمت این پوشش سقفی هستند.

هزینه ساخت و نصب، آب بندی اصولی، عایق بندی آن در برابر عوامل جوی نیز فاکتورهای دیگری هستند که در تعیین قیمت تاثیر گذارند.

معمولا بسته به طرح، متریال و شرکت سازنده قیمت ها متفاوت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *