آندوویلا قهوه ای تک

آندوویلا قهوه ای تک

سقف آندوویلا قهوه ای تک با وجود داشتن جلوه ای همانند سفال یا شینگل دارای وزن بسیاری سبکتر است، کاملا ضد آب و رطوبت است و در شرایط جوی بسیار نامساعد کارآمد بوده وخواص خود را از دست نمیدهند.ایده آل برای همه نوع بام شیبدار .

از تراسهای باغ و ایوان گرفته تا سایبان وسردرب وآلاچیق و انواع ساختمانهای ویلایی،ایده آل ترین راه حل برای ساخت و ساز سبک و نوسازی انواع بام شیبدار.

ورق های تایل آندوویلا قهوه ای تک با سبکی وزن سقف معادل ۴ کیلوگرم در هر متر مربع امکان نصب آسان ، مصرف نیروی کار کمتر و جلوگیری از زیان های سقف های سنگین را در شرایط زلزله به همراه دارد ( کافی است وزن یک متر مربع سقف سفالی بین ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم را با وزن ۴ کیلوگرم آندوویلا مقایسه فرمائید )

آندوویلا قهوه ای تک
آندوویلا قهوه ای تک

مزیت ها :

به دلیل انعطاف پذیری ، در شرایط آب و هوایی گوناگون حتی در یخبندان ترک برنمی دارد و هیچگاه نگران نشت آب نخواهیم بود. میخ کوبی بدون زحمت میخ های گالوانیزه ویژه با کلاهک و واشر یکپارچه از نشت آب باران جلوگیری می کند.ورق های آندوویلا با اره یا کاتر مخصوص به قطعات دلخواه بریده می شود.

برجستگی مخصوص حاشیه آندوویلا طوری طراحی شده است که از نفوذ و برگشت آب باران و برف در کلیه شرایط آب و هوایی کاملاً جلوگیری می کند و همچنین در مقابل فشار ناشی از باد کاملاً مقاوم می باشد.

سقف آندوویلا قهوه ای
سقف آندوویلا قهوه ای

آندوویلا قهوه ای به آسانی و سریع قابل اجرا است . یک سیستم قابل اعتماد در برابر عوامل خارجی مانند بادهای قوی و برای سالهای طولانی نیاز به نگهداری ندارد.

آندوویلا برعکس پوشش های مشابه مثل اردواز و شینگل نیازی به زیرسازی یکپارچه ندارد و به راحتی به روی شبکه چوبی و فلزی با فواصل قابل تحمل نصب می شود.این ویژگی، هزینه زیرسازی را تا ۵۰ % کاهش می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *