اجرای سقف شینگل حرفه ای

اجرای سقف شینگل حرفه ای

برای اجرای سقف شینگل حرفه ای در صورتي كه شیب سطح مابین 20-30% باشد يك لايه پلي استر به ضخامت 3 ميلی متر به نام تخته OSB بر روی اسکلت زیرین قرار می گيرد و سپس صفحات شینگل روی آن چسبانده می شود. در مواقعی که شیب سطوح بيشتر از 30% باشد زير سطح را با پوشش های آستر شینگل پوشانده و با میخ های مخصوص شینگل ثابت می گردد.

رزین و چسب استفاده شده در ورق های OSB خود یک عایق ضد رطوبت می شود به طوری که در لبه ها و محل های برش خورده نیز این خاصیت همچنان حفظ می شود.

در اجرای سقف شینگل حرفه ای بایستی به نکات و موارد عدیده زیادی توجه کرد ، و برای رعایت شدن این نکات بهترین کار سپردن پروژه به گروهی است که تمام نکات و زیر و بم های اجرای سقف شینگل را میداند و بدون هیچ خللی کار را به کارفرما تحویل میدهد.

اجرای سقف شینگل حرفه ای
اجرای سقف شینگل حرفه ای

درباره اجرای سقف شینگل

شینگل یکی از لوکس ترین و پرکاربرد ترین متریال ها در پوشش سقفهای شیبدار میباشد که قدمت آن به هزاران سال پیش میرسد.امروزه شینگل با دارا بودن وزن کم نسبت به سطح پوشش دهی در کنار زیبایی و تنوع رنگ و مدل تمام خواسته های مشتریان خود را برآورده نموده.

در اجرای شینگل از تخته OSB استفاده میشود این متریال یکی از مزایای سقف شینگل میباشد بدین دلیل که هم به عنوان عایق مناسبی جهت گرما ،سرما و صدا و همچنین باعث افزایش قدرت سطح سقف شده و از ماندگاری بالایی برخوردار میباشد. به این دلیل یک متریال عالی جهت پوشش سقف گنبدی میباشد.

در رنگ پردازی شینگل بر خلاف دیگر متریال ها از گرانول های سنگی خودرنگ استفاده شده که این امر باعث میگردد رنگ آن در طول مدت زمان و با تابش نور خورشید تغییر نکند ودارای ثبات رنگی باشد.

بر خلاف دیگر سقف های شیبدار نظیر آردواز که نیاز به رنگکاری و مرمت سالانه دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *