اجرای سقف شینگل انحصاری

اجرای سقف شینگل انحصاری

اجرای سقف شینگل انحصاری در مدت زمان کمی انجام می شود و نیاز به رسیدگی مداوم ندارند. آنچه که در مورد استفاده از این نوع سقف مهم است این پوشش ها برای سقف ها یا سطوحی مناسب هستند که حداقل شیب آن بین 20% تا 30% می باشد که قبل از تهیه آن می بایست به این نکته توجه داشته باشید.

مراحل اجرای سقف شینگل

مرحله اول نصب این پوشش اجرای زیرسازی با استفاده از چوب OSB3 ضد رطوبت است که ضخامت آنها حدود 11mm است.

مرحله بعدی مرحله آب بندی است که در آن صفحات OSB3 با ماده آب بندی مخصوص و یا ایزوگام پوشانده می شوند تا از نشتی احتمالی سقف جلوگیری کند.

مرحله سوم و مرحله آخر اجرای تایل هاست که با میخ های مخصوص نصب می گردند. قیمت سقف شینگل و نصب آن نسبت به سایر انواع پوشش سقفی بسیار ارزان تمام می شود.

اجرای سقف شینگل انحصاری
اجرای سقف شینگل انحصاری

از مزایای مهم اجرای سقف شینگل

از مزایای مهم اجرای سقف شینگل طول عمر و نگه‌داری آسان آن است. بسیاری از موادی که در پوشش سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیازمند مراقبت و نگه‌داری دائمی هستند تا بتوان

ظاهر آن‌ را به طرز مطلوب حفظ کرد اما سقف شینگل نیاز به نگه‌داری خاصی نداشته و با اندک مراقبت همیشه زیبا خواهد بود. همچنین در صورت بروز هرگونه آسیبی به راحتی قابل تعمیر می‌باشد.

زیبایی ظاهری سقف شینگل یکی از مزایای این گونه سقف‌هاست. این محصولات در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند و به این دلیل مشکلی برای هماهنگ کردن آن‌ها با سایر اجزاء ساختمان نخواهید داشت.

معمولاً ظاهر سقف شینگل همانند سایر مواد طبیعی گران قیمت از قبیل سدر ، چوب و یا سنگ به نظر می‌رسد.

هزینه اجرای سقف شینگل


مزیت بزرگ سقف‌های شینگل هزینه اجرای سقف شینگل است که بسیار مناسب است. شینگل‌ها در حجم‌های بزرگ تولید می‌شوند و بالطبع هزینه‌های تولیدی مناسبی دارند.

هزینه نصب آن نیز در مقایسه با سایر پوشش‌های سقف مناسب‌تر است. علاوه بر سبکی وزن این سقف‌ها، بار مالی زیادی را به شما تحمیل نخواهد کرد.

شینگل یک محصول کامل و بهبود یافته است که جهت ساخت و سازهای جدید بسیار مناسب می‌باشد. خرده سنگ‌های سایه‌ای چند رنگ عمق بیش‌تری به آن بخشیده و ظاهری چند بعدی را شبیه‌سازی می‌کنند.

این طرح از شینگل با هزینه‌ای اندک، زیبایی و ارزش ساختمان شما را ارتقاء بخشیده و تنوع رنگی شینگل‌ها قابلیت استفاده و ترکیب آن‌ها را با سایر مصالح ساختمانی فراهم می‌سازد.


مزیت نهائی شینگل وزن آن است. بسیاری از پوشش‌های سقف دارای وزن بالایی هستند که ممکن است برای اسکلت سازه مناسب نباشد.

اگر چه خود شینگل ممکن است سبک‌ترین محصول پوششی سقف نباشد ولی سقف‌های پوشیده شده از شینگل یکی از سبک‌ترین سیستم‌های پوششی بوده که با اغلب سقف‌ها سازگار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *