پوشش سقف شینگل کجا کاربرد دارد ؟

میتوان سقف شینگل را برای هر سقف شیروانی استفاده کرد . 

سقف های شیروانی امروزه دیگر در تنها سقفی برای خانه های لوکس نیستند و در انواع شیروانی ها میتوان این نوع پوشش سقف شینگل را مشاهده کرد .

 در ای مقاله از بام پارس به صورت خلاصه کاربرد پوشش سقف شینگل را بررسی میکنیم .

 

استفاده از سقف شینگل مزایای بسیار زیادی در برابر سایر سقف های شیب دار دارد .

این نکته نیز حائز اهمیت است که اجرای سقف شیروانی در برخی از سازه ها ممکن است طراحی مناسبی نباشد  . اما با بنا هایی با پوشش سقف شینگل بسیار زیبا و مناسب برای پیاده سازی هستند .

موارد استفاده از سقف شینگل:

سقف آلاچیق

سقف شیبدار ساختمان

سقف شیروانی ویلا

پیشانی ساختمان

سردرب ساختمان

آبنمای دودکش

سقف شیروانی

سایه بان استخر

مزایای استفاده از پوشش سقف شینگل

در کنار زیبایی سقف شینگل میتوان به مزایای آن نیز اشاره کرد .

قابل انعطاف بودن . ورقهای شینگل به علت ضخامت کم . مقاومت کششی بالا کاملا قابل انعطاف .  دست معماران و طراحان ساختمان را برای طراحی سقفهای شیبدار باطرح های پیچیده باز میگذارد.

عایق رطوبتی بالا . به علت استفاده ازقیر در ساختار ورق های شینگل،مقاومت رطوبتی بسیار بالاست. سقف شیبداری که باشینگل  پوشش شده است به مرور زمان دچارنشتی آب نمیشود.

نصب سریع و آسان . همانطورکه گفته شد نصب شینگل اوریبان بسیارساده وسریع میباشد . به علت انعطاف پذیربودن قابل اجرا بر روی انواع طرح های بام شیبدار میباشد.

کیفیت بالا.  تکنولوژی بکاررفته در ساخت شینگل  بگونه ای است که محصول نهایی با کیفیت بالا و یکدست تولیدشده . هرگز دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهد شد.

وزن سبک. شینگل اوریبان در مقایسه با سایر تایلهای پوشش سقفی مانند سفال،روف تایل ، تایل سنگریزه آروداز سیمانی و سایر …. وزنی بسیارسبکتر(تا 15برابر)دارد و برای منطق زلزله خیز بسیار موردتوجه است.

برای مطالعه بیشتر درمورد مزایا و کاربرد پوشش سقف  شینگل اینجا کلیک کنید .