آموزش نصب شینگل های آندولین

شینگل های اوریبان ، شینگل اوریبان ، شینگل ، شینگل های ایرانی ، بام پارس ، آموزش نصب سقف شینگل آندولین ، نصب شینگل آند.لین ، شینگل آندولین ، اموزش نصب شینگل

در این مقاله به طور کاملا خلاصه و روان موارد یزر را بررسی میکنیم :

آموزش نصب شینگل آندولین .

نکات قبل و بعد از نصب شینگل های آندولین.

مهم ترین دلیل استفاده از شینگل های آندولین مزیت آنها نسبت به سایر مدل های شینگل است. از این رو استفاده کردن از این نوع شینگل ها به طور گستره ای به کارگرته شده و شینگل های آندولین امروزه بخش بزرگی از شینگل های مصرفی در انواع سقف های شینگل هستند .
در ابتدای کار برای نصب کردن آندولینها باید بررسی شود چقدر ورق اندولین برای سقف شیب دار  کافی است. باید در نظر بگیرید که ورق ها باید حداقل 170 میلی متر از شیار سقف فاصله داشته باشند. این فاصله می تواند در سقف هائی که دارای شیب 5 تا 10 درجه هستند تا 300 میلی متر نیز افزایش پیدا کنند. لازم به ذکر است شیب مناسب برای نصب آندولین، 30 درصد می باشد.

برای نصب شینگل های آندولین باید از نوعی میخ مخصوص استفاده کرد . این میخ ها باید  حلقوی باشد. نصب آندولین باید به گونه ای باشد که سوراخی در سقف ایجاد نگردد که باعث نفوذ آب به داخل بنا گردد. پس زمانی که آندولین را نصب می نمائید حتما باید سوراخ های ایجاد شده توسط میخ را نیز چک نمائید که هیچ آبی را به داخل بنا نفوذ ندهد.

برای راهنمایی در مورد نحوه نصب سقف شیروانی اینجا را کلیک کنید .

 

در هنگام نصب شینگل آندولین به این نکات توجه کنید

  • میخ های مناسب را انتخاب کنید
  • در هنگام میخ کاری مراقب باشید تا سقف را سوراخ نکنید
  • شینگل ها را از یک نقطه و با دقت تمام شروع به نصب کنید
  • در هنگام جابه جایی شینگل ها مراقب باشید
  • پس از اتمام عملیات نصب عایق بندی را به خوبی انجام بدهید
  • در عایق بندی از مواد اولیه درجه یک استفاده کنید
نصب شینگل آندولین ، سقف شینگل ، اجرای سقف ، سقف های شینگل ، شینگل اوریبان ، شینگل ، بام پارس