مدل های سقف شیروانی ساده

انواع سقف شیروانی شیبدار | انواع پوشش بام خانه

در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع شیروانی های ارائه شده توسط بام پارس آشنا کنیم . شرکت بام پارس با حدود 16 سال سابقه فعالیت درخشان در اجرا و ارائه محصولات سقف های ویلایی ، شیروانی ، سقف شیب‌دار و تمامی مصالح سقف های شیبدار همچینین با استفاده از به روز ترین و با کیفیت ترین متریال آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

دلیل استفاده از سقف های شیروانی

در مناطق مرطوب و دارای بارندگی شدید استفاده از سقف های شیروانی برای خانه ها ، کارگاه ها ، آلاچیق ها و …  کاربرد بسیار زیاد و مهمی دارد. حال اگر بخواهید از شیروانی ها استفاده کنید باید درباره جنس ، کیفیت ، انواع مدل های آنان اطلاعات خود را بیشتر کنید.

ما از تیم حرفه ای بام پارس با شما هستیم تا آخرین سوالات و ابهامات شما را برطرف کنیم. همچنین میتوانید بعد از خواندن این مقاله با مشاورین ذبده و مجرب ما تماس گرفته و از اطلاعات ما نیز بهره مند شوید. اما حالا با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع شیروانی

انواع زیادی شیروانی های مختلف وجود دارد که به مختصر و کاملا شیوا ، سه مورد از پر کاربرد ترین آن ها را به خدمت شما می رسانیم:

  • سقف های شینگل
  • سقف های آندوویلا
  • سقف آندولین

که به طور جدا و کامل درباره هر سه آن ها توضیح خواهیم داد.

سقف های شینگل

جنس این نوع سقف از قیر می باشد که جدا از آن ، در ساخت و مواد اولیه از مشتقات فراوری شده قیر ( همانند نفت ، سیلیس و لایه های دیگر ) نیز استفاده شده که بر کیفیت و مرغوبیت این سقف ها تاثیر بسیار مثبتی گذاشته است. شیب این نوع از سقف ها از 30 درصد به بالا است. از مزایای مهم این سقف ها رنگ بندی و طرح بندی و مهم ترین آن انعطاف پذیری بالای این پوشش ها می باشد.

همچنین در برابر عوامل خارجی مانند باد و طوفان های سنگین مقاومت کرده و از جمله معدود پوشش های سقفی می باشد که میتوانید بر روی آن راه بروید بدون آن که ضربه یا فشاری را متحمل بشود. این سقف ها میزان استفاده انرژی شما را تا حد بسیاری کاهش می دهد چرا که سقف های شینگل به صورت لایه لایه طراحی شده اند و با جنس خوب خودشان مانع نفوذ آب و سرما در فصول پاییز و زمستان خواهند شد. از این رو میزان مصرف انرژی شما را تا حدی پایین می آورد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سقف های شینگل میتوانید به مقاله ( سقف شینگل ) سر بزنید.

سقف های آندوویلا

برای افرادی که پوشش های سقف ، به سبک مدیترانه ای و برگرفته از طرح سفال را می پسندند این بسیار مناسب می باشد. این نوع از شیروانی ها به گونه ای ساخته شده اند که حتی پس از مدت ها و سال ها ماندگاری بالایی دارند و دچار هیچ گونه کپک زدگی و قارچ زدگی نخواهند شد. جنس سقف های آندوویلا از ترکیب مواد سلولزی و فیبری بازیافتی در حرارت و فشار های بالا و طبق استاندارد های محیط زیست ساخته می شوند.

این نوع از سقف ها مادام العمر هستند و طول عمر بالایی دارند و با شرایط اقلیمی کشور ما سازگار هستند به صورتی که در نواحی شمالی و جنوبی ایران که رطوبت بسیار زیاد است به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و نشتی آب نمی شوند.  می توانید برای اطلاعات بیشتر این مقاله ( سقف آندوویلا ) را دنبال کنید.

  سقف های آندولین

سقف های آندولین با مقاومت بالا از مواد الیاف طبیعی ساخته شده اند و در راه تولید آنها با تزریق ماده بیتومن ، در سخت ترین شرایط هم رنگ پذیری خود را از دست نمی دهند. این پوشش ها به هیچ عنوان در برابر شرایط نامساعد جوی مانند باد طوفان و باران پوسیده و زنگ زده نمی شود.

همچنین با محیط زیست سازگاری دارد و قیمت این نوع سقف ها نیز نسبت به بقیه انواع مقرون به صرفه تر است. برای خواندن اطلاعات بیشتر می توانید این مقاله ( سقف آندولین ) را بخوانید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *