سقف آندوویلا قرمز

سقف آندوویلا قرمز یک تایل پوشش سقف شیبدار است؛ با وجود داشتن جلوه ای همانند سفال یا شینگل دارای وزن بسیاری سبکتر است، سقف آندوویلا قرمز کاملا ضد آب و رطوبت است و در شرایط جوی بسیار نامساعد کارآمد یوده وخواص خود را از دست نمیدهند.سقف آندوویلا قرمز ایده آل برای همه نوع بام شیبدار ، از تراسهای باغ و ایوان گرفته تا سایبان وسردرب وآلاچیق و انواع ساختمانهای ویلایی،سقف آندوویلا قرمز ایده آل ترین راه حل برای ساخت و ساز سبک و نوسازی انواع بام شیبدار.

 سقف آندوویلا قرمز
سقف آندوویلا قرمز

درباره سقف آندوویلا قرمز

گروه کارخانجات اندولین از سال 1945 درفرانسه تولیدات خود را اغازنموده است و در سال 1994 سرمایه گذاری مستقیم نسبت به احداث کارخانه در ترکیه نمود است. این محصول توانست مقام نخست جهان را در زمینه تولید ورق های پوشش سقف شیبدار (بام و نما) در اروپا و آسیا با بالاترین استانداردهای دنیا را بدست آورد و جایگزین خوبی برای ورق های شیروانی و ایرانیت می باشد. کلیه تولیدات این کمپانی از  CE برخوردار است. ماده اصلی تشکیل دهنده ورق های آندولین از جنس سلولز و بتومن (نوعی قیر مخصوص) می باشد. رنگ آندوویلا به صورت رنگ دانه تولید می شود و این باعث می شود که به مرور زمان طی سال رنگ خود را از دست ندهد و آندوویلا تنها محصولی است که رنگ آن به صورت یک دست نمی باشد و دارای سایه روشن می باشد.

اندولین و اندوویلا هر دو از پر فروش ترین پوششهای سقف شیبدار می باشند که ماده اصلی تشکیل دهنده آن سلولز می باشد. مواد معدنی دیگری را نیز به سلولز اضافه می کنند تا مقاومت آن بالا رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آندولین کلیک کنید.