سقف شیبدار شینگل شیروانی

برای داشتن سقف شیبدار شینگل شیروانی که به کمک تجهیز سقف خانه و ویلای شما بیاید ما پیشنهاد ویژه ای داریم و آن هم استفاده از سقف شینگل ایرانی است که بسیار بادوام بوده و به زیبایی و امنیت خانه های شما در مقابل نفوذ غیرقابل کنترل قطرات باران و حشرات به داخل جلوگیری میکند.

سقف شینگل ایرانی را در ایران و دیگر کشورها میتوان پیدا کرد و در ایران با قیمتی مناسب از طریق شرکت های حرفه ای در این صنعت تهیه نمود . و شما میتوانید به شرکت بام پارس سفارش خود را اعلام و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در ارایه خدمات پس از فروش کار را دریافت نمایید .

سقف شیبدار شینگل شیروانی
سقف شیبدار شینگل شیروانی

سقف شیبدار برای سازه پارکینگ

سازه پارکینگ به عنوان بخشی از یک ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری یکی از موضوعات مهم روزگار ما است. با افزایش تصاعدی تعداد خودروها در سراسر دنیا، نیاز به اسکان آنها در نزدیکی مقصد یک مشکل چالش برانگیز ایجاد کرده است. قسمت پارکینگ یک ساختمان در درجه اول باید از لحاظ عبور و مرور ایمن باشد و همچنین ایمنی کل پارکینگ از جهت ساخت و ساز سقف و … حائز اهمیت است.

این یک چالش بسیار پیچیده است زیرا مسائل مربوط به خودرو، مهندسی و ترافیک نسبت به مکان پارکینگ باید بررسی شده و برای ایجاد راه حل مناسب، تدبیری اندیشیده شود. بنابراین طراحی سازه های پارکینگ و اجرای سقف پارکینگ نیاز به یک رویکرد طراحی یکپارچه توسط بسیاری از متخصصان دارد. امروزه پارکینگ و سقف شیبدار شینگل برای آن اغلب به ساختار مستقل و بدون هیچ ساختمان مرتبط با آن تبدیل شده است.

بررسی موقعیت سازه پارکینگ و نصب سقف

اگرچه امکانات پارکینگ می تواند اشکال مختلفی به صورت مستقل یا بخشی از یک ساختار با کاربردهای مختلف در محیط های شهری داشته باشد اما همه امکانات پارکینگ باید به دنبال رعایت معیارهای اساسی زیر باشند.

این تسهیلات باید نیازهای پیچیده فضایی خودرو را در نظر بگیرد:
اندازه، ارتفاع و شعاع چرخش اتومبیل ها و همچنین روند آیندهٔ اندازه آماری خودرو هایی جدید باید در نظر گرفته شود که به آنها هندسه پارک گفته می شود. اصل مهم اجرای یک پارکینگ برنامه ریزی ورودی و خروجی و تصمیم گیری در مورد اجرای سقف پارکینگ با نصب شینگل شیبدار و موقعیت خیابانهای اطراف و جریان ترافیکی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

سقف شیبدار شینگل
سقف شیبدار شینگل

نکات مهم در طراحی پارکینگ

همانطور که مستحضر هستید ورودی ها و خروجی ها برای عملکرد صحیح تأسیسات بسیار مهم هستند اما نکته ای که وجود دارد این است که تهویه موضوعی است که در برخی از انواع طراحی ها و امکانات پارکینگ وجود دارد و از طرفی فناوری های جدید باعث افزایش اثربخشی در طراحی و نظارت بر این مناطق می شوند.

تهویه طبیعی همیشه یک روش خوب است، با این وجود مطالعه دقیق در برخی مناطق و انواع طراحی تاسیسات پارکینگ های سرپوشیده با ورق های پلی کربنات برای تعیین اثربخشی آن مورد نیاز است. روشنایی یکی دیگر از جنبه های مهم پارکینگ است که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرد تا نور کافی برای کاربران پارکینگ فراهم شود و از پارکینگ که محیط اطراف را تحت تأثیر قرار می دهد خارج نشود.

طراحی پارکینگ

ادغام کارآمد ساختار برای به حداکثر رساندن عملکرد تأسیسات ضروری است:
تسهیلات پارکینگ به طور معمول یک سازه در معرض دید است و باید طوری طراحی شود که در برابر همه جوانب شرایط محیطی مقاومت کند. برای طراحی سازه و سقف پارکینگ ها می توان از بتن ریخته گری شده، بتن پیش ساخته و فولاد سازه ای استفاده کرد و یا از سقف شیبدار شینگل که میتواند گزینه مناسبی برای سازه پارکینگ باشد .

اندازه و طول برخی از سازه ها، مسائل انبساط و انقباض را که از قبل دارای اهمیت کلیدی در طراحی و اجرای سقف پارکینگ هستند، ترکیب می کند.

در این میان علاوه بر اجرای سقف پارکینگ، سطح یا همان کف تاسیسات برای لغزش مهم است زیرا فرد باید همیشه مکانی را به عنوان یک ساختمان پارکینگ طراحی کند که برای استفاده ایمن توسط خودرو و عابر پیاده مناسب باشد. زهکشی و شیب کف نیز بسیار مهم هستند موقع شست و شوی کیف پارکینگ یا در هنگام برش باران در پارکینگ هایی که با ورق هی پلی کربنات در محیط آزاد ساخته می شوند آب جمع نشود.

باتوجه به تمام نکاتی که درباره ساخت پارکینگ و همچنین انتخاب سقف مناسب برای آن گفته شد ، بازگو کردن این مطلب هم مورد اهمیت است که سقف شیبدار شینگل شیروانی در اینگونه سازه ها همچنان میتواند بهترین انتخاب برای سازندگان به لحاظ دوام و کیفیت و برای کاربران به لحاظ امنیت باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *