آلاچیق لواسان اینجاست !

آلاچیق لواسان اینجاست ! اگر باغ و باغچه ای در لواسان دارین و قصد دارین در ایام فراغت یا تعطیلات اوقات خوبتون رو در اونجا بگذرونید ، حتما به نصب یک آلاچیق زیبا در فضای بیرونی ساختمان باغ تون هم فکر کردین و میدونید که هواخوری در آلاچیق لواسان از ملزومات بلافصل لواسان نشینی ایست .

با توجه به پیشرفت های متداوم و مستمر بشر در بخش صنعت ساختمان ، این امکان برای شما وجود داره که نوع ساخت و متریال و سقف آلاچیق لواسان رو خودتون انتخاب کنید و حتی با انتخابتون هزینه نهایی رو هم در مورد آلاچیق لواسان مدیریت کنید .

آلاچیق لواسان
آلاچیق لواسان

آلاچیق لواسان رو کجا نصب کنیم ؟

این سوال حتما براتون پیش میاد که خب حالا که ما تصمیم گرفتیم یک آلاچیق زیبا در باغ لواسان خودمون داشته باشیم ، بهتره که آلاچیق رو کجا و در کدام قسمت باغ نصب کنیم ؟

اول اینکه پاسخ این سوال ارتباط زیادی با اندازه مورد نظر شما برای آلاچیق لواسان و تطبیق اون اندازه با فضای باغ داره . به این شکل که اگر باغ بزرگی دارین و آلاچیق لواسان بزرگی هم سفارش میدین خب قطعا هم به لحاظ زیبایی ظاهری و ویو و هم به لحاظ قرارگیری بهتر ، بخش مرکزی باغ برای قرارگیری آلاچیق لواسان گزینه بهتری هست .

آلاچیق لواسان
آلاچیق لواسان

اما اگر مثل این تصویر فضای کوچکتری در اختیار دارین ، خب میتونید آلاچیق لواسان رو در بخش کناری باغ هم دایر کنید و از فضای دلنشین اش لذت ببرین و به این ترتیب در حد امکان از فضای باغ استفاده کنید .

چرا آلاچیق ؟

آلاچیق  لواسان دقیقا فضایی هست که شهر نشینان نیاز دارند تا برای مدت کوتاهی از زندگی شهری فاصله گرفته و فضای سنتی را ایجاد کنیم. و همچنین امروزه افراد علاقه مند هستند که در حیاط منازل و یا ویلا های خود آلاچیق داشته باشند تا پس از گذراندن یک روز، در پایان شب با خانواده خود در آن بنشینند و از هوای آزاد و بعضا گیاهانی که در حیاط وجود دارد لذت ببرند، این سازه در فواصل شهری در مکان هایی که جهت استراحت مسافران ایجاد شده است وجود دارد. این سازه انواع و شرایط گوناگونی دارد که انتخاب آن همانطور که پیشتر گفتیم در اختیار شماست .

تعریف آلاچیق :

تعریف حرفه ای تر این محصول این هست که : آلاچیق لواسان فضایی سرپوشیده که از جنس فلز و چوب و… ساخته شده و مکان نشستن آن تقسیم بندی شده و مطابق با مکانی که این محصول در آن جا ساخته میشود میتوان این محصول را به شکل { مستطیل ، شش ضلعی ، مربع ،هشت ضلعی ،فانتزی و.. } ساخت و ظرفیت آن ما بین 6 تا 8 نفر هست.
توصیه ما در صورت بودن فضا شش ضلعی درست کنید و در صورت کوچک بودن چهارضلعی
معمولاً ظرفیت این محصول برای ۶ الی ۸ نفر در نظر گرفته می‌شود و از بین طرح‌های هندسی مختلف، طرح شش‌ضلعی شیک‌تر به نظر می‌رسد. برای انواع کوچک طرح مربع از همه مناسب‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *