سقف شیبدار

آلاچیق شینگل لواسان

فضای اطراف آلاچیق شینگل لواسان اصولا” باز در نظر گرفته میشود تا هم از داخل و هم از بیرون آلاچیق شینگل لواسان استفاده بهینه شود. در فضای بیرون ویلاها اکثرا” آلاچیق کنار استخر اجرا میشود تا به محض خروج از استخر از نشیمن فضای داخل آلاچیق شینگل لواسان برای استراحت استفاده شود. همچین زمان تابش مستقیم آفتاب و گرم بودن هوا ، آلاچیق بهترین و خنک ترین مکان برای استراحت میباشد. در اکثر ساختمانها ، برج ها و مجتمع ها هدف از نصب آلاچیق جدای از استراحت و هواخوری، جهت استفاده برای جلسات ساکنین مورد استفاده قرار میگیرد. 

آلاچیق لواسان
آلاچیق لواسان

ویژگیها و مدل های آلاچیق شینگل لواسان

آلاچیق شینگل لواسان در انواع مدلها و طرح ها قابلیت اجرا شدن را دارد. اکثرا” برای پوشش آلاچیق شینگل لواسان ، برای اینکه جلوه ی سنتی داشته باشد ، از سفال طبیعی طبرستان یا شیرکوه و … استفاده میشود.  اخیرا” از تایل های داخلی که از ورقهای گالوانیزه که رنگ پلی استر یا پلی اورتان دارند به دلیل پرسی بودن و مقاومت بالا و نمای زیبایی که دارند نیز جهت پوشش آلاچیق شینگل لواسان استفاده میشود. 

آلاچیق شینگل لواسان
آلاچیق شینگل لواسان

متریال و مواد سازنده آلاچیق

متریال های قابل استفاده برای پوشش آلاچیق بهترین و با کیفیت ترین متریال وارداتی جهت پوشش آلاچیق شینگل لواسان ورقهای سنگریزه ای با جنس آلومینیوم و آلوزینک میباشد که کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.